Recepta on-line
Jeśli jesteście Państwo Pacjentami zadeklarowanymi do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ Siennica, korzystacie z porad, macie ustalone leczenie – możecie zamówić leki przyjmowane na stałe:
- w rejestracji przychodni,
- telefonicznie,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: recepty@spzozsiennica.pl.
Odbiór recept w rejestracji SPZOZ Siennica najpóźniej za tydzień od złożenia zamówienia.
Najważniejsze zasady składania zamówienia na recepty:
- Pacjent w dniu złożenia zamówienia jest zapisany do naszej przychodni (posiada aktywną deklarację i jest uprawniony w oparciu o weryfikację w systemie EWUŚ).
- Recepta wypisywana jest na lek przyjmowany stale w chorobach przewlekłych.
- W przypadku leków zleconych przez lekarza specjalistę (uaktualnione zaświadczenie 1x w roku) lub szpital należy dołączyć kartę
- konsultacyjną lub informacyjną ze szpitala.
- Bez kontaktu z lekarzem nie można otrzymać recepty na leki uspakajające, nasenne, antybiotyki- stosowanych ze wskazań nagłych lub czasowo.
- Na zamówieniu powinny się znaleźć: imię i nazwisko pacjenta, pesel, nazwisko swojego lekarza, wykaz leków wraz z dawkami i ilością zamawianych opakowań.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości lekarz ma prawo odmówić realizacji całości lub części zamówienia. W takich sytuacjach wymagany jest kontakt osobisty z lekarzem.
- Odbiór recept jest możliwy najpóźniej za tydzień po złożeniu zlecenia na wystawienie recepty osobiście z dowodem osobistym lub poprzez osobę trzecią po uprzednio złożonym pisemnym upoważnieniu.
- Nie przyjmujemy „zamówień” na skierowania, wnioski, zaświadczenia i inne. W tych sprawach konieczna jest wizyta u lekarza.
- Zamówienia na recepty pacjentów hospitalizowanych (przebywających w szpitalu lub innym ośrodku całodobowym) nie będą realizowane.